سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

یکی دیگر از دلایل وجود خدای سبحان، آمدن پیامبران خدا از عهد آدم تا حضرت محمد صلی‌الله‌علیه‌وسلم می‌باشد. در اینجا از نشانه‌های روشن این قضیه این است که این فرستادگان علیرغم ضعف در قدرت تعداد کم پیروان و نیز نیرومندی دشمنان‌شان، اما باز هم بر دشمن پیروز شده، نام آنها در میان مردم جاویدان ماند و مخالفین‌شان به هلاکت رسیدند.

پیروان آنان در زمین جای گرفته و تبدیل به پیشوا و رهبر شدند. به مرور زمان از نشانه‌های پیامبران، نشانه‌ای جاویدان و همیشگی باقی ماند که آن نشانه جاوید، کتاب خدا "قرآن کریم" است، کتابی که باطل به هیچ وجه در آن راه ندارد. این کتاب دلیلی است بر وجود خدای سبحان. هر زمان که علم پیشرفت کرده و معارف بشری وسعت پیدا کرده است به همان اندازه دانشمندان از این قرآن، اسرار و گنجهایی را کشف نموده‌اند.

به راستی که رسالات آسمانی نشانه‌ای است از نشانه‌های وجود خدای سبحان و وحدانیت او.

و این از رحمت خداست که به آنچه در فطرت و عقول و درآفاق و انفس به ودیعت گذاشته اکتفا ننموده بلکه پیامبران خود را با دلایل روشن به سوی بشریت فرستاد تا مردم را به سوی راه راست و سالم هدایت کنند.


 نوشته شده توسط حسین کربلایی در شنبه 89/5/2 و ساعت 9:3 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

جهانبینی صحیح = زندگی سالم
حسین کربلایی
براستی به چه خدایی معتقدیم؟ کدامین خدای را می پرستیم؟ صفات و مشخصات خدایی که می پرستیم چیست؟ اگر به خدایی کامل و بی عیب معتقدیم پس چرا در اعتقادمان دچار تزلزل می شویم؟ اینجا مجالی است برای بحث در مورد خدا. از گفتگو با شما خرسند خواهم شد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 14636
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو